Христич Єва Віталіївна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5135В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи конкурентоспроможності продукції підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, SWOT аналіз і маркетингове дослідження уподобань споживачів, розроблено рекомендації щодо підвищення рівню конкурентоспроможності продукції компанії Vodafone Україна. З урахуванням специфіки продукції підприємства «Vodafone Україна» та конкурентних умов запропоновано впровадження нового тарифного плану, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Vodafone Україна» на ринку.конкурентоспроможність продукціїаналіз конкурентоспроможностіконкурентні перевагицільова аудиторіякомплексКонкурентоспроможність продукції підприємства і розробка заходів щодо її підвищення