Kapnina, H.I.2020-03-092020-03-09201910.32342/2523-4463-2019-0-16-27http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2311Статтю присвячено аналізу самоевалюації як складової професійного розвитку сучасного викладача-лінгвіста. У контексті загальної тенденції до зміни професійних стандартів практикуючого філолога в останні роки особливого значення набуває самоевалюація, яка належить до основних компетенцій, які надають можливість тим, хто навчає, усвідомити свої слабкі та сильні сторони, критично мислити та діяти, визнавати прогалини у своїй професійній діяльності. Різноманітні евалюаційні та рефлексійні методи, зокрема самоевалюація, є складовою педагогічного повсякдення у багатьох европейських країнах. Дослідити її основні положення – мета цієї роботи.otherсамоевалюація, критичний аналіз заняття, лінгводидактикаGrundlagen Der Selbstevaluation Zum Unterricht: Linguodidaktischer Aspekt.