Шналь Єлизавета Костянтинівна2025-02-122025-02-122025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5250Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню міжнародної маркетингової діяльності та її вдосконаленню. У роботі розглянуто внутрішні та зовнішні аспекти маркетингового середовища на прикладі ТОВ «Нова пошта». Проведено аналіз ключових тенденцій ринку поштових послуг на європейському ринку, визначено фактори, що впливають на діяльність компанії. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Нова пошта» на ринку поштових послуг Великобританії, обґрунтовано обрану стратегію, розроблено маркетингові заходи щодо виходу на новий ринок, що сприятиме підвищенню його конкурентоспроможності.міжнародна маркетингова діяльністьлогістикаринок поштових послугконкурентоспроможністьАНАЛІЗ І ВДОСКОНАЛЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇAnalysis and improvement of the international marketing activities of the enterprise in the context of globalizationOther