Грузин Софія Чінгизівна2024-05-092024-05-092024-01-15https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4122У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження системи продажів у торгівельних закладах. Проаналізовано стан і тенденції ринку кавових напоїв та товарів  . Наведено структуру та тенденції розвитку ринку кави в Україні, розглянуто характеристики і вимоги до якості кави, а також особливості її асортименту. Досліджено асортименту кави в Україні. Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності кавʼярні «Perea coffee family», де проводилося дослідження. Досліджено асортимент та якість кави - та кавових товарів, що реалізуються в кавʼярні «Perea coffee family» . Розглянуто канали просування натуральної кави власного виробництва підприємством «Perea coffee family». Проведено прогнозування попиту та динаміки реалізації кави в Україні. Проведено пошук додаткових каналів просування кави. Розглянуто очікувані результати щодо поширення присутності кави на вітчизняному ринку.otherкавові товарипродажіобслуговуванняпросуванняспоживачсегментування.Дослідження особливостей вітчизняного ринку кави та каналів її просуванняWorking Paper