Відлога Денис Костянтинович2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4964Дана робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз ринку цифрових медіа- технологій, уподобань споживачів цього ринку і відповідності до них актуальних пропозицій компанії Samsung Electronics. Детально проаналізоване маркетингове середовище українського представництва компанії, та розроблені заходи, які можна вжити для удосконалення маркетингової діяльності компанії Samsung Electronics на вітчизняному ринку. На основі проведеного аналізу рекомендовано вдосконалення маркетингового комплексу, що дозволить компанії збільшити свою конкурентоспроможність і залучити нових споживачів.конкурентоспроможністьмаркетингова діяльністьспоживачіунікальна торговельна пропозиціяSamsungринок цифрових медіа-технологіймікросередовищемакросередовищематриця БКГмаркетингове дослідженнябренд- лідер.Маркетингова діяльність підприємства та можливі шляхи її вдосконаленняMarketing activity of an enterprise and possible ways to improve itOther