Царьова Юлія Олександрівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5082У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування комплексу маркетингу підприємства, здійснено аналіз комплексу маркетингу, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ГЕРА». Запропоновані заходи носять комплексний характер та стосуються кожного елементу комплексу маркетингу на підприємстві. Запропоновано заходи з розвитку та збільшення каналів збуту, покращення комунікаційної політики підприємства.маркетингкомплекс маркетингууправлінняорганізація маркетингової діяльності підприємствавідділ маркетингумаркетинговий аналіз підприємстваМаркетинговий комплекс підприємства і напрями його вдосконалення