Яременко, Світлана СтепанівнаХасіна, Надія МиколаївнаЯгупова, Катерина Віктоівна2019-09-072019-09-072019-02-20http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1859Стаття присвячена дослідженню споживацьких уподобань щодо вибору аптеки, аналізу маркетингового середовища аптечної мережі «Аптека низьких цін» та розробці рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності аптечної мережі. Впровадження рекомендацій сприятиме утриманню лідерських позицій на українському фармацевтичному ринку та підвищенню конкурентоспроможності аптечної мережі і зростанню споживацької лояльності.маркетингова діяльністьмаркетингові дослідженнятоварна політика підприємстваконкурентоспроможністьспоживацькі уподобанняУДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЦЬКИХ УПОДОБАНЬArticle