Красько Єва Русланівна2024-07-102024-07-102024-07https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4827АНОТАЦІЯ КРАСЬКО Є.Р. РОЗРОБКА МЕТОДІВ ТА ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ПРОПОЗИЦІЙ Об’єкт дослідження: туристичні пропозиції туристичного агентства «ANEX Tour». Предмет дослідження: комплекс заходів та інструментів розробки туристичних пропозицій туристичного агентства «ANEX Tour». Мета роботи: оцінка розробки методів та засобів формування туристичних пропозицій на прикладі туристичного агентства «ANEX Tour». Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що в розробці нових туристичних пропозицій туристичному агентству «ANEX Tour» слід орієнтуватися на окреслені тренди у вітчизняному та світовому туризмі, оскільки слідування трендам дозволить краще задовольнити потреби цільової аудиторії, збільшити рівень зацікавленості клієнтів у замовленні послуг в даного туристичного агентства. Туристичне агентство «ANEX Tour» поступово додає більше туристичних пропозицій, які передбачають туризм всередині України, оскільки підлаштовується під воєнні реалії. Здійснена розробка заходів з підвищення ефективності формування та реалізації туристичних пропозицій на прикладі туристичної агенції «Anex Tour», які враховують методи кореляційно-регресійного аналізу, моделювання, та цифровізацію і посилення маркетингових процесів. Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління підприємствами туристичної галузі, зокрема для удосконалення процесу формування та просування туристичних пропозицій на туристичному ринку та для підвищення власної конкурентоспроможності. Дипломна робота: 71 с., 19 рис., 4 табл., 41 джерело. Ключові слова: туристична пропозиція, конкурентоспроможність,Розробка методів та засобів формування туристичних пропозицій