Скапачова Дар’я Михайлівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5039У даній роботі досліджуються теоретичні аспекти організації та проведення маркетингових досліджень в косметологічній сфері на прикладі ПП "Доктор Лізі". У розділі 1 розглядається роль та значення маркетингу для косметологічних підприємств, основні стратегії та методи маркетингу, а також взаємодія з аудиторією та особливості побудови бренду в даній сфері. Розділ 2 присвячений аналізу маркетингової діяльності ПП "Доктор Лізі", включаючи характеристику господарської діяльності, аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг, SWOT-аналіз та визначення конкурентних переваг та слабкостей. У розділі 3 обговорюються шляхи вдосконалення маркетингової діяльності ПП "Доктор Лізі", зокрема розробка та впровадження нових маркетингових стратегій, впровадження програм лояльності та економічна ефективність запропонованих заходів.маркетингові дослідженнякосметологіяПП "Доктор Лізі"стратегії маркетингубрендуванняаналіз ринкупрограми лояльностіефективність.МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯMarketing activity of the enterprise and ways of its improvementOther