Мунтян Олександра Богданівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5058У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуті теоретичні та методичні аспекти системи стимулювання збуту продукції підприємства, а також проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства "ТОВ Західна дистрибуційна мережа". З урахуванням особливостей логістичного ринку та специфіки виробників з якими працює компанія, запропоновані нові заходи стимулювання збуту продукції підприємства, рекомендовано впроваджувати інноваційні технології для підвищення конкурентоспроможності компанії на ринку.система стимулювання збутупродукція підприємствавдосконалення системи стимулювання збутуметоди стимулювання збутуринок логістикикомплекс маркетингу.СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯThe sales promotion system of the company's products and possible ways of its improvement.Other