Горбовський Михайло Андрійович2024-07-042024-07-042024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4789В роботі запропоновано шляхи удосконалення маркетингових стратегій в управлінні організацією. Проведено аналіз ефективності поточної маркетингової стратегії ПрАТ «Оболонь» в управлінні організацією та розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингових стратегій в управлінні організацією. Запропоновано інвестиційний проект підвищення ефективності маркетингових стратегій в управлінні ПрАТ «Оболонь». Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 15 таблицями і 2 рисунками, в процесі написання використано 68 літературних джерел.otherмаркетингстратегіїмаркетингові стратегіїуправління організацієюрекламамаркетингові заходиВикористання ефективних маркетингових стратегій в управлінні організацієюWorking Paper