Спесивцева Катерина Сергіївна2024-05-162024-05-162022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4271У роботі розглянуто особливості формування асортименту, класифікацію, характеристику асортименту засобів особистої гігієни для малюків та основні методи удосконалення асортиментного портфелю. Проаналізовано організацію, об’єкти та методи дослідження. Здійснено аналіз якості досліджуваних зразків торгових марок підгузків. Зроблено порівняння показників аналізу якості, серед досліджуваних зразків. Зазначено особливості вітчизняного ринку засобів особистої гігієни для малюків. Проаналізовано структуру асортименту засобів особистої гігієни для малюків. Розроблено матричний АВС та XYZ аналіз асортименту товарів в магазині № 350 ТОВ «АТБ-МАРКЕТ». За результатами суміщеного АВС-XYZ-аналізу здійснено удосконалення асортиментного портфелю засобів особистої гігієни для малюків в магазині № 350 ТОВ «АТБ-МАРКЕТ».otherасортиментний портфельзасоби особистої гігієни для малюківтоварний асортиментпідгузок дитячий паперовийякістьматричний АВС та XYZ аналіз асортименту товарів.Шляхи удосконалення товарного портфелю засобів особистої гігієни для малюківWorking Paper