Трефілова, Софія Вадимівна2021-08-202021-08-202021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3710The paper analyzes the problem of formation of meaning-in-life orientations of future psychologists and the concept of meaning-in-life orientations in the context of personal-activity approach. During the writing of the work the general theoretical and methodological bases for research of semantic life orientations of future psychologists were determined, a set of methods adequate to the research goals was selected, the influence of objective reality of educational environment of higher education institution and semantic reality of subject of education on formation of semantic life orientations was diagnosed and analyzed.У роботі аналізується проблема формування смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів та концепція смисложиттєвих орієнтацій у контексті особистісно-діяльнісного підходу. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив об’єктивної реальності освітнього середовища закладу вищої освіти та смислової реальності суб’єкта навчання на формування смисложиттєвих орієнтацій.смисложиттєві орієнтації, смисл, професіоналізація, термінальні цінності, інструментальні цінностіmeaning-in-life orientations, sense, professionalization, terminal values, instrumental valuesОсобливості формування смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологівThesis