Олійник, Ірина Вікторівна2022-06-152022-06-152020http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3854Вивчаються актуальні питання формування дослідницької компетентності соціального працівника під час переддипломної практики. На основі здійсненого аналізу наукових розвідок запропоновано власне бачення ролі переддипломної практики в процесі формування дослідницької компетентності. Розкрито роль переддипломної практики як важливої ланки професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери, визначено її роль у формуванні дослідницької компетентності у майбутніх соціальних працівників. Визначено мету та завдання переддипломної практики, розкрито основні види діяльності, які мають бути реалізовані майбутніми фахівцями. Подано основні етапи та зміст діяльності майбутніх фахівців у ході проходження переддипломної практики. Topical issues of formation of research competence of social worker during pre-graduate practice are studied. On the basis of the analysis of scientific research carried out, the own vision of the role of pre-graduate practice in the process of formation of research competence has been proposed. The role of pre-graduate practice as an important element of professional training of future specialists of social sphere is revealed, its role in formation of research competence in future social workers is defined. The goals and objectives of pre-training practice have been defined, and the main activities to be implemented by future specialists have been revealed. The main stages and content of activities of future specialists during pre-training practice are presented.Ключові слова: практична підготовка, соціальна робота, переддипломна практика, соціальний працівник, соціально-педагогічна діяльність, дослідницька компетентність.Key words: practical training, social work, pre-training practice, social worker, social and pedagogical activity, research competence.Переддипломна практика як важливий компонент формування дослідницької компетентності фахівців соціально-педагогічної сфериArticle