Петруня, В.Ю.2020-04-032020-04-03201710.32342/2074-5354-2017-2-47-1http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2761Споживачі є великою та важливою групою суб’єктів економічних відносин. Домашні господарства в цій групі займають особливе місце. Домашні господарства-споживачі є надзвичайно важливим, можна сказати, основним сегментом ринку, для більшості підприємств як суб’єктів економічної діяльності, як суб’єктів пропозиції товарів на ринку. Підприємства вступають у конкурентну боротьбу між собою для завоювання споживачів.Розглянуто питання щодо ступеня інтересу суспільства, державних інститутів управління та бізнес-організацій до ринкової поведінки домашніх господарств як споживачів. Виділено та проаналізовано такі аспекти поведінки індивідуальних споживачів: об’єктний, кількісний, вибору суб’єктів пропозиції та територіального вибору придбання товарів.otherспоживач, домашнє господарство, попит, держава, суспільство.Споживацька поведінка домашніх господарств як об’єкт інтересу суспільства, держави та бізнесу.