Мухохіна Катерина Олександрівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5080У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, здійснено комплексний аналіз діяльності та системи маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «Кідді-КО», розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової комунікаційної діяльності. Розширення комунікаційних каналів за допомогою телемаркетингу дозволить підвищити інформованість потенційних покупців про новинки асортименту, ціни та знижки на товари. Відкриття "гарячої лінії" для зворотного зв'язку з покупцями забезпечить краще задоволення їх потреб споживачів. Впровадження запропонованих заходів дозволить підвищити ефективність маркетингової комунікаційної діяльності підприємства.маркетингові комунікаціїкомунікаційні канали підприємстваорганізація маркетингових комунікацій підприємствазаходи з удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємствааналіз цільової аудиторіїРозробка заходів щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства