Іванченкова Дарія Андріївна2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6074В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розробки маркетингових заходів щодо виведення нового товару на ринок, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення розробки маркетингових заходів для підприємства «Ред Булл». З урахуванням специфіки продукції підприємства «Ред Булл» та конкурентних умов запропоновано посилення розробки маркетингових заходів щодо виведення нового товару на ринок, рекомендовано проводити прогрівні рекламні кампанії перед офіційною презентацією нового товару, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Ред Булл» на ринку.розробка маркетингових заходіввиведення нового товару на ринокорганізація маркетингової діяльності підприємстваконтроль маркетингової діяльності підприємствамаркетинговий аналізРОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА РИНОКDevelopment of marketing measures to bring a new product to the marketOther