Симоненко Микита Дмитрович2025-02-212025-02-212022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5383Розробка чат-ботів являється однією з найбільш поширеніших сфер в індустрії IT-технологій. Використання чат-ботів зумовлює собою цілодобовий зв’язок з клієнтами, зменшення навантаження на call-центри компаній чи організацій, цілодобове надання технічної підтримки та актуальної інформації про товари чи компанію в цілому. Більшість відомих компаній використовують чат-боти для рекламування своєї компанії чи товару, деякі компанії використовують їх замість сайтів візиток, наприклад, чат-боти: продуктових магазинів «Сільпо», Арт-заводу «Платформа», інтернет магазину Maskshop.com і тому подібні. З розвитком чат-ботів розширюються сфери їх застосування на практиці. На даний момент чат-боти вже використовуються для зручного отримання інформації відносно товару, послуг, компанії, стану та прогнозу погоди, поточні значення валют, а також мають змогу проводити різноманітні опитування, масові розсилки повідомлень, навчатися при спілкуванні з користувачем використовуючи методи штучного інтелекту (AI).otherPythonViberTelegramWhatsAppГолосовий телеграм чат-бот для проведення та аналізу соціальних опитуваньOther