Лебідь, Ольга2019-06-282019-06-282017978-966-434-429-3http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1799У монографії висвітлено теоретичні та методичні основи готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління: обгрунтовано сутність поняття «готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління»; розглянуто досвід формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури; наведено розроблену систему формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури, яка базується на системному, синергетичному, студентоцентрованому, діяльнісному, аксіологічному, акмеологічному, андрагогічному підходах. Монографію призначено для науковців, докторантів, магістрантів, викла- дачів вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться проблемами професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів.готовність до стратегічного управліннястратегічне управліннякерівник загальноосвітнього навчального закладумагістратураФормування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури : теоретико-методичний аспектBook