Тягло Миколи Дмитровича2024-05-102024-05-102023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4152У роботі розглянуто товарознавчу характеристику віскі та формування попиту на нього в Україні на прикладі ТОВ “АТБ-маркет”, досліджено стан ринку віскі та тенденції його розвитку, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та чинники, що формують асортимент і якість. Проведено дослідження якості та асортименту віскі, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Це дозволило змоделювати ситуацію на ринку віскі серед конкурентів різних ТМ. провести сегментування споживачів на досліджуваному ринку та визначити портрет потенційного споживача за допомогою опитування споживачів, звели всі статистичні дані опитування.otherТоварознавча характеристика віскі та формування попиту на ньогоWorking Paper