Кучугурна Єва Вікторівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5124В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто зростанням глобалізації та конкуренції, що вимагає від компанії розуміння потреб своїх цільових ринків, а також розробки ефективних міжнародних маркетингових стратегій для зміцнення своєї позиції на світовому ринку. Також проведено дослідження щодо сильних та слабких сторін діяльності ТОВ ПТК «АГРОМАТ» на політичному та економічному полі. Надано низку порад щодо покращення маркетингової діяльності підприємстві як на внутрішньому, так і на глобальному ринках. З урахуванням всіх сторін виведення компанії на міжнародний ринок, було проведено аналіз продукції, сервісу, веб-комунікації та сегментації ТОВ ПТК «АГРОМАТ». Виявлено нестабільні сторони підприємства, які потрібно покращити задля того, щоб їх конкурентоспроможність стала більш стійкою.Міжнародна маркетингова діяльністьпідприємствоглобалізаціяекспортімпортміжнародні ринкиконкуренціяміжнародні стратегіїмаркетингові дослідженнякультурні особливостілокалізаціястандартизаціясегментація ринкуцінова стратегіямаркетинговий міксглобальний рекламний кампаніяміжнародні партнерстваглобальний успіхМіжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах глобалізації