Швидкий Захар Ігорович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4932У цій роботі розглядаються теоретичні положення та практичні аспекти удосконалення асортиментної політики на прикладі ПП "Смарті УА" в роздрібній торгівлі. У першому розділі досліджуються основні принципи формування асортиментної політики, методи аналізу попиту та планування асортименту товарів, а також роль сезонності та трендів у цьому процесі. Другий розділ присвячений аналізу поточного стану діяльності компанії "Смарті УА", включаючи огляд господарської діяльності, аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз та аналіз асортименту товарів. У третьому розділі обговорюються шляхи удосконалення асортиментної політики через розробку та впровадження стратегії розширення асортименту та оцінку економічної ефективності запропонованих заходів. На основі проведених аналізів та розглянутих заходів роботи надано висновки.асортиментна політикароздрібна торгівляаналіз попитупланування асортиментусезонністьтрендиПП "Смарті УА"стратегія розширення асортиментуекономічна ефективністьУДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІImproving the assortment policy of a retail trade enterpriseOther