Соболь Тетяна Русланівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5018В кваліфікаційній роботі розглянуто сутність збуту в маркетинговій діяльності підприємства та виявлено особливості управління збутовою діяльністю підприємства. Було визначено підходи до оцінювання ефективності маркетингової збутової політики підприємства. Було надано економічну характеристику діяльності підприємства ТОВ «Нікос-Авто» та проведено аналіз товарообороту підприємства. Було розроблено заходи щодо оптимізації товарних позицій та збуту підприємства, обґрунтовано впровадження методики АВС-аналізу в практику управління збутом досліджуваного підприємства та розраховано очікуваний економічний ефект від запропонованих заходів.торговельне підприємствомаркетинг збутуроздрібні продажіасортимент продукціїABC-аналізРозробка заходів щодо удосконалення маркетингової збутової політики підприємстваDevelopment of measures to improve the company's marketing sales policy"Other