В.М. ШевченкоС.С. ЯременкоМ.Л. Кардаш2024-05-202024-05-202022Moderní aspekty vědy: XVI. Díl mezinárodní kolektivní monografie. Формування маркетингової цифрової стратегії просування фінансових послуг підприємства / В.М. Шевченко, С.С. Яременко, М.Л. Кардаш. – Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022. str. 538 (527-537). URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/np/monohttps://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4486-Результати дослідження свідчать, що поступово відбувається зростання інтересу до фінансового ринку. Втім, для просування фінансових послуг компанії KML Ltd варто використовувати можливості мережі Інтернет, що допоможе підібрати найбільш відповідну аудиторію за рахунок точних настройок реклами. Це потребує побудови відповідної маркетингової цифрової стратегії, цілью якої є зростання доходу за рахунок кількості клієнтів та збільшення середнього чеку. Запропоновані методи і канали просування фінансових послуг дозволять компанії максимально ефективно використати наявні ресурси та досягти поставлених цілей.otherмаркетингова цифрова стратегіяфінансові послугифорекс-компаніяФормування маркетингової цифрової стратегії просування фінансових послуг підприємстваArticle