Литовченко Дмитро Андрійович2024-06-262024-06-262024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4662Основною метою дослідження є розробка ефективних стратегій і тактик ціноутворення для готелю «Ibis Kyiv Railway Station», щоб оптимізувати попит і максимізувати доходи в умовах низького і високого сезону. Об'єкт дослідження: готель «Ibis Kyiv Railway Station». Предмет дослідження: цінова політика і попит на послуги готелю. В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти формування попиту на готельні послуги, основи ціноутворення в готельному бізнесі, методи дослідження впливу ціни на попит. Проведено аналіз готельного підприємства «Ibis Kyiv Railway Station», а саме організаційно-економічної характеристики діяльності готелю, цінової політики готелю, конкурентного середовища готелю, та вплив цін конкурентів на стратегію ціноутворення готелю. Було визначено існуючі виклики та проблеми у ціноутворенні. Розроблено стратегію впровадження заходів підвищення попиту на послуги готелю «Ibis Kyiv Railway Station» з урахуванням цінових факторів. Оцінена ефективності запропонованих заходів.ціноутворенняпопитготельні послуги«Ibis Kyiv Railway Station»динамічне ціноутвореннястратегіяконкурентоспроможністьВплив цінового фактора на попит готельних послуг