Коробань Любов Миколаївна2025-02-212025-02-212022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5368У роботі досліджено розробку ігор з використанням ігрового рушія Phaser, розглянуто теоретичні аспекти веб-розробки та проведено аналітику даних, виявлено причини популярності використання веб-ігор. На основі проведеного аналізу виявлено популярні та найбільш касові жанри, різницю кількості гравців у віковій категорії, між чоловіками та жінками, популярні ігри по кількості завантажень та гравців. В результаті виконання кваліфікаційної роботи було розроблено і опубліковано для використання веб-гру в жанрі гіперказуальний платформер за допомогою рушія Phaser третьої версії, що передбачає пересування персонажа по платформах через натискання стрілок клавіатури на ПК або створених кнопок управління на ручних девайсах для зібрання випавших шматочків кавуна та отримання в кінці гри трьох кавунів, уникаючи зіткнення з бомбочками і кулею. Завдяки функції випадкового числа при кожному перезавантаженні сторінки присвоюється рандомне число від 500 до 5100, що являється кінцевим числом повністю заповненого прогрес бару для досягнення перемоги у грі. Для рендерингу Phaser використовує як Canvas, так і WebGL й автоматично змінюється між ними на основі підтримки браузера при використанні типу AUTOotherрушійвеб-гражанрPhaserрозробкаствореннявпровадженняРозробка веб-гри з використанням PhaserOther