Тарнопольський, Олег Борисович2018-02-092018-02-092017http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1208У статті аналізуються структура розділів підручника з англійської мови для студентів спеціаль- ності «Туризм». Підручник будується на засадах конструктивізму, тобто такої організації навчально- го процесу, яка забезпечує студентам мимовільне оволодіння мовою через участь у іншомовній про- фесійній комунікації, що розгортається у ході виконання навчальних завдань, де моделюється про- фесійна діяльність майбутнього фахівця. Ці завдання виконуються в експерієнційних видах навчаль- ної діяльності, які й забезпечують моделювання професійної діяльності і професійної іншомовної ко- мунікації, даючи студентам можливість мимовільно опановувати іноземну мову професійного спіл- кування через практичний досвід (experience) участі у такому спілкуванні. Наводяться приклади всіх видів експерієнційної навчальної діяльності, що використовуються в усіх розділах підручника у від- повідності до підрозділів кожного розділу.підручник з англійської мови, спеціальність «Туризм», конструктивізм, експерієнційні види навчальної діяльності.ЕКСПЕРІЄНЦІЙНІ ВИДИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНСТРУКТИВІСТСЬКОМУ ПІДРУЧНИКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ТУРИЗМ»