Блотницька, Юлія Павлівна2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2819У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на кріпильні матеріали. Розглянуто стан ринку кріпильних матеріалів в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість кріпильних матеріалів. Запропонована п’яти бальна оцінка якості товарів і послуг під час приймання товару. Проведено порівняльну оцінку якості кріпильних матеріалів різних виробників. Проведено аналіз асортименту кріпильних виробів. Розглянуто вплив упаковки товару на споживчий попит. Запропоновано новий дизайн етикетки кріпильних матеріалів та досліджено її ефективність щодо підвищення попиту покупців.дизайн етикеткипопитасортиментякістькріпильні матеріалиПідвищення споживчого попиту на кріпильні матеріалиIncreasing consumer demand for fastenersWorking Paper