Тарнопольський, Олег Борисович2018-01-162018-01-1620152075-5457http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1074Робота присвячена розгляду принципів,на яких доцільно будувати навчання англійської мови дорослих на позавишівських курсах. Принципи включають: побудову навчальних курсів на основі потреб та інтересів слухачів; урахування їх ставлень до методики навчання і автономності, структурної, організаційної, інформаційної та цільової завершеності кожного з курсів при збереженні цільових , змістових та інформаційних зв'язків з попередніми та та наступними курсами. Розглянуті принципи регулюють організацію навчання, формування його цілей, добір змісту та виділення методів навчання.Робота присвячена розгляду принципів,на яких доцільно будувати навчання англійської мови дорослих на позавишівських курсах. Принципи включають: побудову навчальних курсів на основі потреб та інтересів слухачів; урахування їх ставлень до методики навчання і автономності, структурної, організаційної, інформаційної та цільової завершеності кожного з курсів при збереженні цільових , змістових та інформаційних зв'язків з попередніми та та наступними курсами. Розглянуті принципи регулюють організацію навчання, формування його цілей, добір змісту та виділення методів навчання.otherКомерційні мовні курси , навчання англійської мови дорослих,позавишівське навчання,принципи навчанняТри базових принципи побудови програм навчання англійської мови дорослих,які вивчають її поза межами мовних програм у ВНЗArticle