Цоцко Анна Ігорівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5049У цій роботі досліджуються особливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу на прикладі ТОВ Данон. Використовуючи компанію Данон як приклад, аналізуються стратегії маркетингу на кожній з чотирьох стадій життєвого циклу продукту: запуску, зростанні, зрілості та занепаду. У кваліфікаційній роботі розглядається, як компанія Данон адаптує свої маркетингові підходи на кожній з цих стадій, використовуючи різноманітні стратегії, такі як стратегії ціноутворення, просування та розміщення продукту. Це дозволяє зрозуміти, як успішні компанії пристосовують свою маркетингову стратегію до етапу життєвого циклу їхніх продуктів для досягнення максимальної ефективності та конкурентоспроможності на ринку.життєвий цикл продуктумаркетингова політикастадії життєвого циклуціноутворенняконкурентоспроможністьадаптація стратегійзапуск продуктустратегії маркетингупродуктові стратегіїрозміщення (дистрибуція).ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУFeatures of marketing policy at different stages of the life cycleOther