Острянський Денис Ілліч2024-05-162024-05-162022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4267У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування асортиментного портфелю на підприємствах роздрібної торгівлі. Проаналізовано напрями та методи формування асортименту товарів на підприємствах роздрібної торгівлі. Надано загальна характеристику магазину «Будівельний маркет» та проведено SWOT-аналіз магазину. Проведено АВС-аналіз та XYZ-аналіз асортименту будівельної продукції. Надано рекомендації щодо формування асортиментного портфелю в магазині «Будівельний маркет» за результатами комплексного ABC-XYZ-аналізу.За допомогою анкетування було визначено рівень задоволеності покупців магазину «Будівельний маркет». Розраховано ефективність використання торговельної площі в магазині «Будівельний маркет». Запропоновані заходи щодо вдосконалення окремих елементів процесу продажів та визначена їх ефективність.otherасортиментпроцес продажівоптимізаціяABC-XYZ аналіззадоволеність покупціввикористання торговельної площОптимізація асортиментного портфелю та удосконалення окремих елементів процесу продажів на підприємствах роздрібної торгівліWorking Paper