Коробейнікова, Тетяна Ігорівна2018-01-092018-01-092017http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/879Стаття присвячена проблемам підготовки майбутніх перекладачів у ВНЗ. Проаналізовано вимоги робочої програми щодо очікуваних результатів навчання та організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Практика письмового перекладу». Запропоновано та визначено переваги використання освітньої платформи Moodle як засобу структурування та подачі навчальних матеріалів. Надано перелік завдань та окреслено етапи роботи з навчальними матеріалами для самостійного опрацювання в процесі опанування письмовим перекладом.otherмайбутній перекладач, самостійна робота, інформаційно-комунікаційні технології, письмовий перекладОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВArticle