Коротких Дарʼя Михайлівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6049У даній роботі проведено аналіз теоретичних аспектів організації та проведення маркетингових досліджень, зокрема їх значення, цілі, методи та інструменти. Наступним етапом є аналіз маркетингової діяльності архітектурної агенції “Globeateliê LLC”, включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку архітектурних послуг, позиціонування та SWOT-аналіз. У третьому розділі представлено проект маркетингових досліджень для архітектурної агенції “Globeateliê LLC”, результати дослідження та економічну ефективність запропонованих заходів щодо їх вдосконалення.маркетингові дослідженняархітектурна агенція “Globeateliê LLC”аналіз ринкупозиціонуванняSWOT-аналізекономічна ефективністьОрганізація маркетингових досліджень на підприємствіOrganization of marketing research at the enterpriseOther