Щербина Анна Анатоліївна2024-07-042024-07-042024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4804В роботі запропоновано шляхи удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства. Проведено аналіз функціонування системи маркетингових комунікацій підприємства (автосервісу) СТО «Platinum» (ФОП Жук А.Є.). Виявлені недоліки у системі маркетингових комунікацій та розроблено рекомендації щодо її вдосконалення. Запропоновано запровадження на підприємстві інтерактивної моделі маркетингових комунікацій з метою покращення функціонування системи маркетингових комунікацій СТО «Platinum» (ФОП Жук А.Є.). Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 5 таблицями і 9 рисунками, в процесі написання використано 50 літературних джерел.otherконкурентоспроможністьмаркетингкомунікаціїорганізаціяСистема маркетингових комунікацій організаціїWorking Paper