Корінь Дмитро Андрійович2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5862Проведено дослідження процесу формування товарного портфеля на прикладі ТОВ "СІЛЬПО-ФУД". Розглянуто теоретичні основи, які лежать в основі формування товарного асортименту у сучасному мережевому ритейлі, а також проведено аналіз наявного асортименту товарів в мережі ТОВ "СІЛЬПО-ФУД". Особлива увага приділяється визначенню напрямів оптимізації товарного портфеля з урахуванням потреб споживачів та особливостей ринкового середовища. Результати цього дослідження можуть бути корисними для розвитку ефективних стратегій управління товарним асортиментом в мережевому ритейлі.otherтоварний портфельмережевий ритейлоптимізаціяспоживачіаналізФормування товарного портфеля на підприємстві роздрібної торгівліFormation of a product portfolio at a retail enterpriseWorking Paper