Курочкіна, І.Г.2020-03-192020-03-19201810.32342/2074-5362-2018-24-7http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2479Статтю присвячено дослідженню впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства, а також обґрунтуванню необхідності впровадження інформаційних технологій в маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано два аспекти, з позицій яких можна розглядати конкурентоспроможність підприємства. Доведено, що використання маркетингових інформаційних технологій є необхідною умовою для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства і його конкурентоспроможності. Розроблено механізм аналізу та алгоритм прийняття маркетингових рішень на підприємстві щодо маркетингової інформаційної системи. Запропонований алгоритм є базовим при формуванні ефективної стратегії підвищення конкурентоспроможності та управління маркетинговою інформацією на підприємстві. Зроблено висновок про безпрецедентний вплив глобалізації маркетингових інформаційних технологій на рівень конкурентоспроможності підприємства.В умовах розвитку світового господарства на теперішній час превалює розвиток процесів цифровізації. Сучасні інформаційні технології сприяють істотним змінам в фінансово-економічній діяльності компанії. Процеси цифровізації та інформаційних технологій безпосередньо впливають на процес виробництва товару: змінюють його форму, собівартість та рентабельність. Йдеться про фізичні якості товарів, які виробляє компанія з метою створення споживчої вартості. У цьому випадку інформаційні технології функціонують як універсальні і загальні сили. Вони виступають як найважливіший ресурс, що володіє цінністю у всіх сферах економіки та виробництва. Інформація перетворюється на символ економічного розвитку і виступає сполучною ланкою між наукою та виробничою діяльністю компанії.otherмаркетингові інформаційні технології, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, інформаційна система.Аналіз впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства.