Горгієва М.В.2024-05-202024-05-202024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4361Кваліфікаційна робота здобувача 2-го курсу, спеціальності «Психологія» (у форматі Магістр) (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи) присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв'язку рівня тривожності та самооцінки у молодших школярів. У роботі визначено та обґрунтовано підхід до емпіричного аналізу проблем розвитку емоційного стану дітей дошкільного віку та засобів його корекції. Розглянуто психологічні особливості емоційного розвитку особистості та емоційні розлади у дітей дошкільного віку. Дослідження має істотну науково-практичну цінність, охоплює широке коло теоретичних і прикладних положень щодо розвитку емоційної сфери дошкільників. Актуальним питанням цієї роботи є відображення в ній теоретичних, дослідницько-аналітичних і проектно-рекомендаційних положень щодо корегування емоційного розвитку дошкільників та корегування відхилень за допомогою арт-терапії. Крім цього, не менш важливим питанням, що заслуговує на належну увагу є ряд розкритих науково-практичних питань у вищевказаній роботі, а саме: психологічні особливості емоційного розвитку особистості в дошкільному віці, емоційні порушення у дітей дошкільного віку, їх причини та наслідки особливості застосування методів психологічної корекції та профілактики емоційно- психологічних станів в роботі з дітьми дошкільного віку. Емпірично досліджено розвиток емоційної сфери старшого дошкільника: експресивні реакції, якість емоційних станів дитини під час виконання нею різних видів діяльності, у різних життєвих ситуаціях; динамічні особливості емоційних проявів, активність; здатність усвідомлювати власні емоційні стани; здатність до розпізнавання емоційно-почуттєвих станів інших; здатність до відгуку на емоційні стани інших.otherемоційна сфера дітей дошкільного вікуемоційні порушеннях дітейрозвиток емоційно-психологічної сфери дошкільниківарт - терапевтична роботаПсихокорекція порушень емоційних станів дітей дошкільного віку засобами арттерапіїOther