Терещенко Крістіна Костянтинівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6059У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретико-методичні основи вивчення споживчої поведінки як ключового чинника формування ефективної маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано основні моделі поведінки споживачів, чинники впливу на прийняття рішень у сфері ресторанного бізнесу, особливості змін споживчих установок в умовах кризи. Аналітична частина присвячена дослідженню споживчої поведінки клієнтів ресторану «Лосось та Друзі», здійснено оцінку його маркетингової діяльності, сегментування цільової аудиторії, позиціонування на ринку, проведено SWOT-аналіз. Розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства з урахуванням поведінкових характеристик споживачів та запропоновано заходи щодо її реалізації.споживча поведінкамаркетингова стратегіясегментування ринкупозиціонуванняресторанний бізнесповедінкові моделіSWOT-аналізСПОЖИВЧА ПОВЕДІНКА: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ТА ВПЛИВ НА МАРКЕТИНГОВУ СТР АТЕГІЮ ПІДПРИЄМСТВАConsumer behavior: key aspects and impact on the company's marketing strategyOther