М’ясоїд, Г.І.2020-04-032020-04-03201710.32342/2074-5362-2017-1-22-9http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2779Проаналізовано наукові статті з досліджуваної теми з метою визначення контексту вживання термінів «управління» та «менеджмент». Виявлено, що ряд авторів вивчають питання соціальної відповідальності підприємства (corporate social responsibility), зокрема туристичного, яке впроваджує цілі сталого розвитку в управлінні та менеджменті [2; 12]. Зокрема M. Camilleri [2] підкреслює недостатність досліджень та програм соціально відповідального менеджменту у галузі гостинності та туризму. У подальшому дослідженні автор доводить, що відповідальний туризм спроможний покращити відносини із соціальними та регуляторними зацікавленими сторонами (stakeholders), підвищує ефективні людські ресурси управління, допомагає досягти кращої позиції на ринку, а також забезпечує оперативну ефективність та економію коштів і надає інші переваги [3].Шляхом аналізу наукової літератури розмежовано поняття «управління» та «менеджмент», «корпоративне управління» та «корпоративний менеджмент». Виявлено, що види менеджменту є спільними в туристичних підприємствах, які мають різні організаційно-правові форми. Зроблено спробу конкретизувати сутність понять управління та менеджменту в галузі туризму з метою їх подальшого вивчення.otherуправління, менеджмент, корпоративне управління, корпоративний менеджмент, туристичне підприємство.Корпоративне управління та корпоративний менеджмент туристичного підприємства.