Аббасов Тимур Гусейнович2024-05-092024-05-092024-01-15https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4121В роботі розглянуті теоретичні аспекти вибору постачальників нафтової продукції на торговельних підприємствах. Проаналізовано стан і тенденції ринку нафтопродуктів. Наведено класифікацію, показники якості, методи оцінки та вибору постачальників нафтової продукції. Досліджено якість нафтопродуктів та пошук потенційних постачальників на ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД». Наведено організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД», де проводилося дослідження. Прогнозовано обсяг продажів нафтової продукції ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД» для планування стратегії співпраці з постачальниками нафтової продукції. Досліджено якість нафтопродуктів на ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД» від різних постачальників. Використано комбінацію різних методів для вибору постачальників нафтової продукції. Розроблена шкала оцінювання постачальників за різними критеріями. Розглянуті шляхи оптимізація вибору постачальників на основі якості нафтопродуктів і методики пошуку та оцінки потенційних постачальників ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД». Надані рекомендації щодо оптимізації вибору постачальників ТОВ «ЕНЕРГІЯ ТРЕЙД».нафтопродуктипостачальникоптимізаціяякістьметодоцінкапостачаннякритерії.Вибір постачальників нафтової продукції різними методамиWorking Paper