Плахотнюк Родіон Вікторович2025-02-242025-02-242025-01https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5480У роботі розглянуто теоретичні аспекти та практичні аспекти вдосконалення системи обслуговування клієнтів у ресторанній мережі. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку системи обслуговування клієнтів . Наведено класифікацію методів оцінки якості обслуговування, а також розглянуто різноманітні інструменти для збору та аналізу відгуків клієнтів. Дослідження проведено на прикладі ПІІ «МакДональд Юкрейн Лтд» де було проаналізовано поточну систему обслуговування, виявлені сильні та слабкі сторони. На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо вдосконалення процесів обслуговування, спрямовані на підвищення рівня задоволеності клієнтів та збільшення лояльності.otherресторанна мережаобслуговування клієнтівякість обслуговуваннязадоволеність клієнтівлояльність клієнтіввдосконалення процесіваналіз відгуківУдосконалення системи обслуговування клієнтів у ресторанній мережіImprove the customer service system in a restaurant chain.Other