Мартиненко, Валентина Петрівна2021-08-202021-08-202021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3748The paper analyzes the problem of the defining role of the family in the formation and provision of positive socialization of preschool children. During the writing of the work the general theoretical and methodological bases for research of conditions of positive socialization of the child of preschool age were defined, the role of family in process of socialization of the child is revealed, the complex of the methods adequate to the research purposes is selected. preschool age.У роботі аналізується проблема визначальної психологічної ролі сім’ї у формуванні та забезпеченні позитивної соціалізації дитини дошкільного віку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретичні підстави для дослідження умов позитивної соціалізації дитини дошкільного віку, виявлено роль сім’ї у процесі соціалізації дитини, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано роль сім’ї у забезпеченні позитивної соціалізації дитини дошкільного віку.соціалізація, агенти соціалізації, позитивна соціалізація, предиктори соціалізації, сім’я, дошкільний вікsocialization, socialization agents, positive socialization, predictors of socialization, family, preschool ageРоль сім’ї у забезпеченні позитивної соціалізації дитини дошкільного вікуThesis