Алексеєва, Тетяна Іванівна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3416The paper analyzes the problem of psychological readiness of preschool children to study at school, reveals differences in the psychological readiness of preschool children who attend and do not attend preschool education. During the writing of the work the components of psychological readiness for school were singled out, a set of methods adequate to the research goals was selected, the influence of preschool educational institutions on the level of development of components of psychological readiness for school was diagnosed and analyzedУ роботі аналізується проблема психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школі, виявляються відмінності у психологічній готовності до навчання у школі дітей дошкільного віку, що відвідують та не відвідують заклади дошкільної освіти. Під час написання роботи були виокремлені компоненти психологічної готовності до школи, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив закладів дошкільної освіти на рівень розвитку компонентів психологічної готовності до школипсихологічна готовність до школи, компоненти психологічної готовності, інтелектуальний компонент, особистісний компонент, вольовий компонент, соціальний компонент, методики діагностики, тестуванняpsychological readiness for school, components of psychological readiness, intellectual component, personal component, volitional component, social component, diagnostic methods, testing.Проблема психологічної готовності дітей дошкільного віку до навчання у школіThesis