Діхтярь Маргарита Ігорівна2024-05-212024-05-212022-01-20https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4605У кваліфікаційній роботі визначено сутність ключових понять дослідження. Уточнено структуру англомовної комунікативної компетентності майбутніх ІТ фахівців та охарактеризовано її компоненти. Обрано сучасні підходи, технології та засоби навчання. Увагу приділено інтерактивним технологіям навчання, зокрема під час навчання застосовуються рольові ігри, симуляції, вирішення проблем, обговорення, обмін думками в парах і малих групах, тематичні дискусії, дебати, брейн-стормінг, виконання проектів з усною презентацією результатів у групі, студентські конференції, на основі яких доцільно здійснювати формування англомовної комунікативної компетентності у майбутніх фахівців ІТ сфери. Обґрунтовано зміст навчання, який визначається у предметному і процесуальному аспектах. Здійснено відбір матеріалу згідно з визначеними критеріями. У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців ІТ сфери. Розроблено підсистему вправ і завдань, змодельовано процес формування англомовної комунікативної компетентності у майбутніх спеціалістів сфери ІТ. Експериментально перевірено і доведено ефективність методики формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів сфери ІТ і укладено методичні рекомендації.англомовна комунікативна компетентністьмайбутні фахівці сфери ІТінтерактивні технології навчаннязміст навчанняпідсистема вправ і завданьФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІТ СФЕРИThesis