Сирота Кристина Юріївна2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5873У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти особливостей ринку дитячого взуття, досліджено стан та тенденції його розвитку, визначено основні складові формування якості і асортименту дитячого взуття. Проведено дослідження якості дитячого взуття у спеціалізованому магазині. Проаналізовані основні показники асортименту дитячого взуття. Розглянуто вплив рекламно-інформаційних засобів на процес продажу. Досліджено ефективність рекламно-інформаційних засобів інформування клієнтів для активізація продажу дитячого взуття у спеціалізованому магазині.otherринок дитячого взуттяякістьасортиментрекламно-інформаційні засобиметод спостереженняТоварознавча оцінка якості дитячого взуття та активізація його продажу у спеціалізованому магазиніCommodity evaluation of the quality of children's shoes and activation of their sale in a specialized storeWorking Paper