Орлова, Вікторія Миколаївна2018-01-122018-01-122013-08-271728-4236http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1048У статті розглядаються стимул-реакції, які обумовлюють покупку органічних товарів і що впливають на споживчий попит. Розглянуто потенціал гуртової та роздрібної торгівлі при продажі органічноъ продукції. Проаналізована роль стійкого зв'язку з покупцем як інструменту реалізації економічної мети продавця. Виділені найбільш ефективні канали руху товару: спеціалізовані торговельні мережі, індивідуальні дистриб'ютори та Інтернет-продажі.otherорганічні товарипросуванняреалізаціяоптова і роздрібна торгівляПОТЕНЦИАЛ ОПТОВОЙ И РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ ПРИ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОДУКЦИИ ОРГАНИЧЕСКОГО ЗЕМЛЕДЕЛИЯPotential of wholesale and retail sales for trading products of organic farmingArticle