Білявський, Валерій Геннадійович2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2807У роботі розглянуто сутність конкуренції та конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства. Вивчено фактори, що визначають конкурентоспроможність закладу ресторанного господарства. Ознайомлено з інструментарієм оцінки якості обслуговування споживачів підприємств харчування. Також представлена організаційно-економічна характеристика ресторану «River». Проведено дослідження рівня лояльності споживачів за допомогою Індексу NPS. Проаналізовано рівень клієнтського сервісу в ресторані «River». Представлено інноваційні методи вдосконалення кадрової політики як передумова зміцнення конкурентної позиції ресторану «River». Проведено розробку комплексу інноваційних заходів щодо забезпечення конкурентних переваг ресторану «River». Побудована система клієнтоорієнтованого сервісу в контексті підвищення конкурентоспроможності ресторану «River».конкуренціяоцінкакадрова політикалояльністобслуговуванняВпровадження інноваційних технологій на підприємствах харчуванняImplementation of innovative technologies at food enterprisesWorking Paper