Ющенко Артем Сергійович2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5879У роботі розглянуто теоретичні та методологічні основи управління іміджем підприємства. Вивчено сутність поняття іміджу підприємства як довгострокової конкурентної переваги. Представлено основні складові системи управління іміджем підприємства та способи його використання. Систематизовано методичні підходи до впровадження системи управління іміджем підприємства. Досліджено основні аспекти управління іміджем підприємства на прикладі ТОВ «КРОППЕРС ГРУП». Проведено економічний та маркетинговий аналіз основних показників підприємства. Здійснено оцінку впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування корпоративного іміджу ТОВ «Кропперс Груп» . Розглянуто модель формування іміджу ТОВ «Кропперс Груп». Розроблено заходи оптимізації формування іміджу підприємства.otherторговельний центруправління іміджемцільова аудиторіябрендорендапросування компаніїінструменти продажуЗапровадження практики соціально відповідального ведення бізнесу на підприємстві.Implementation of socially responsible business practices at the enterprise.Working Paper