Слаута Анна Сергіївна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4915Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей маркетингового комплексу компанії ТОВ «ЮСК УКРАЇНА» та напрямків його вдосконалення. Розглянуто теоретичні основи маркетингового комплексу підприємства, а також проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «ЮСК УКРАЇНА». Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози для компанії, а також політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, які впливають на її діяльність. Запропоновані шляхи вдосконалення маркетингового комплексу ТОВ «ЮСК УКРАЇНА», що включають оптимізацію товарної пропозиції, цінової політики, каналів дистрибуції та заходів з просування. Результати роботи можуть бути використані для оптимізації маркетингових стратегій ТОВ «ЮСК УКРАЇНА».ринокмаркетингова діяльністьконкурентоспроможністьспоживачімаркетинговий комплексМаркетинговий комплекс підприємства і напрямки його вдосконаленняThe marketing mix of the enterprise and directions of its improvementOther