Гаврилюк Олександра Євгенівна2025-03-032025-03-032024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5744Проведено аналіз підприємства ТОВ «ЖИВА ЗЕМЛЯ», яке успішно розвивається на внутрішньому так і на зовнішньому ринку, завдяки високій якості продукції. За допомогою впровадження інноваційних технологій та розширення асортименту для спеціалізованих дієт можливе підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробників та задовільнення потреб сучасного споживача. Аналіз включає оцінку різних показників якості, таких як вміст м'яса, жиру, солі, органолептичні показники, консистенція, колір, запах, наявність сторонніх домішок, термін придатності та вага. АВС-аналіз дозволяє компанії «ЖИВА ЗЕМЛЯ» визначити ключові продукти, які забезпечують основний дохід, а також ті, що мають менший вплив на загальні продажі. А XYZ-аналіз допомагає компанії «ЖИВА ЗЕМЛЯ» ефективно управляти асортиментом м’ясних консервів, зосереджуючи зусилля на продуктах з найвищим стратегічним потенціалом і оптимізуючи ресурси для менш прибуткових продуктів.otherм’ясні консервиринокякістьасортиментАВС-аналізXYZ-аналізДослідження асортименту та якості м’ясних консервів різних виробниківStudy of the range and quality of canned meat from different manufacturersWorking Paper